top of page

Keresés
All Posts


Egyedi reklámajándék kis példányszámban is? Igen!
Amikor kevesebb = több Tegyük fel, hogy jön egy rendezvény. A marketinges rád néz: „Kellene valami ajándék a partnereknek. ”Erre te: „Jó,...

Ecopromo
júl. 4.5 perc olvasás


Milyen promóciós termékekkel emelkedhetsz ki a tömegből?
Amikor nem elég, hogy ajándék legyen… Egy reggel egy ügyfél ezzel hívott fel:„Valami nem szokványosat keresek. Nem szeretném, hogy csak...

Ecopromo
júl. 4.6 perc olvasás


Sikeres promóció: így ragadj meg egy pillanat alatt!
Mi marad meg az emberek fejében? Egy email vagy egy bögre? Volt már olyan érzésed, hogy az online kampányaid úgy suhannak el az emberek...

Ecopromo
júl. 3.7 perc olvasás


A legtrendibb promóciós termékek cégeknek 2025-ben
Zöld az új fekete – A fenntartható promóciós termékek térhódítása Mondjuk ki: a műanyag tollak kora lejárt. Legalábbis, ha komolyan...

Ecopromo
jan. 20.3 perc olvasás


Fenntarthatóság és marketing – Több mint trend!
Bevezetés Van egy csoda szó, amitől minden termék jobb, minden cég zöldebb, minden márka szerethetőbb lesz. Legalábbis papíron. Ez a szó:...

Ecopromo
jan. 13.4 perc olvasás


A reklámajándék ereje: így építs márkát ajándékokkal
Mi köze a bögrének a márkához? Képzelj el egy tárgyalást. A partner leteszi a kávéját az asztalra. De nem akármilyen bögrében van az a...

Ecopromo
jan. 6.3 perc olvasás


A logózott toll – kicsi költség, nagy hatás
Miért éppen egy toll ? Komolyan? Igen. Tegyük a szívünkre a kezünket (vagy inkább a tollra): Hány logózott toll lapul most a fiókodban?...

Ecopromo
jan. 1.7 perc olvasás
bottom of page